madde på pergo Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hentet Provera tabletter og Pergotime på Fredag!!! Noen som har blitt gravid med dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har bare brukt Provera mot blødninger jeg... Da reagerte jeg kraftig med voldsomme humørsvingninger på de hormonene...
madde på pergo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Uff! Ja, har bare fått på de siden Fredag! Men, har allerede begynnt å merke det! Jeg er ikke den som blir sinna og sur! Men, nå tåler jeg mindre! Jeg har også merket forskjell på magen! Kjennes ut som maten er i kroppen i max en time:/ Har du merket noe av det?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Nei.... jeg tror ikke jeg reagerte slik på de.. Jeg bare deppa og gråt og var helt nede de 10 dagene i måneden jeg gikk på de. Var helt ekstremt. Men det er jo lettere å komme seg gjennom når det er for å bli gravid, motivasjonen er nok større enn den var for meg som bare blødde.
madde på pergo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 Uff! Hørtes slitsomt ut! Ja, vi må jo bare tenke positivt! Det er jo for å få en liten søt baby! Har sagt dette veldig mange gabger nå til de rundt meg! Jeg kan godt være kvalm i 9 mnd, kaste opp, tisse hele tiden, ha humørsvingninger og alle belastninger som kommer når man er gravid! Og jeg skal aldri klage! Bare jeg blir gravid!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 He he:) Den er nok i boks snart vet du. Det er jo veldig kos å være gravid, selv om man får en del plager ofte;)
LINM Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Har gått på pergotime kur 8 ganger. Ble gravid på siste kur. Da tok jeg fotzoneterapi samtidlig. Men mistet i uke 8. Ble operert for cyster på eggstokkene(kikkhull operasjon). 2 mnd seinere ble jeg gravid igjen. Er no 26 uker på vei etter å ha prøvd i 3 år. Venter en liten jente 18 sept.
Lykkepålandet Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jepp! Tok en runde med hver av de og ble gravid med engang. Det er vel ikke alle som kan håpe på det og jeg trodde ikke det skulle gå så lett. Har i tillegg PCOS. Lykke til! Ps Provera`n var litt tøff, mange bivirkninger på meg.
Jelly Belly Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Vi traff på 4 pergokuren.. Første forsøk etter lapraskopien!! Jeg gikk opp en del i vekt av pergoen, hadde synsforstyrrelser, ømme bryster og generelt mer hormonell av de enn av svangerskapet!! Er nå 22 uker på vei med en liten prinsesse..
madde på pergo Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2008 Så deilig å høre at dette virker!!! Håper det virker på meg også! men, hadde dere mensen av dere selv før behandlingen? Jeg hadde sist mens i Februar! Legen vet ikke hvorfor! Har dere noen råd ang det??? Hvordan bivirkninger fikk du av Proveraen Gaby1?
Jelly Belly Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde mensen sånn i ny og ne.. Kunne ha 5 mnd sykluser.. Problemet er ofte da at blødningen er hormonell og eggløsningen uteblir. Derfor jeg fikk pergo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå