Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Første triemester og der er det jammen meg mange som nettop har oppdaget at de er gravide som står frem med nick... Klikka på nicket til flere og der var bilder og alt mulig! Ingen anonymitet... Jeg skjønner ikke at noen liksom bare røper seg med en gang på et forum på internett! Er jo greit hvis man ikke har noen profil liksom tenker jeg. Er det bare jeg som er helt rar her? Ville dere sagt det på Bim at dere hadde fått positiv test samme dag? :-)
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 jeg er på 1 triemester, og står også fram med nick. Men om du trykker på meg, får du ikke opp annet enn fødselsåret mitt Kommer ikke til å legge ut bilder eller noe, blir for dumt synes jeg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er også på første triemester og jeg står frem med nick selv, men har ingen profil. Det vil si ingen kan røpe hvem jeg er..! Det jeg mener er de som står fram med både bilder og alt som kan gjøre at naboen/folk kjenner dem igjen.. Dem jeg mener.. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå