Gå til innhold

sikkelig problemer med sovinga til tulla om dagen ... hjeeeeeeeeeeelp !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så fort jeg legger ho ned så blir ho kjempesint og gir seg ikke før jeg tar henne opp - hvet at jeg ikke burde ta henne opp, men klarer ikke og la være hele tiden ... hører forskjell når hun er trøtt og sinna .. men hun skrikker sikkelig sinna gråt ... får helt vondt og tenker hva har jeg gjort galt :(:( hun er 7,5 mnd ....

Både sovinga på dagen og kvelden er kommet helt ut av styr pga denne skrikinga hennes ... så hva gjør jeg .. ??? Trenger så mange råd jeg kan få ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk også plutselig problem med å legge gutten vår på snart 9 mnd. Før var det bare å legge han så sovnet han etter ei stund. Trodde aldri jeg kom til å la han gråte uten å ta han opp men hadde ikke noe valg tilslutt. Til mer jeg dullet, sang å styrte på til mer gren han når jeg la han ned igjen. Vi begynte med å gå ut for døren i først 1 minutt så 2 min så tre min. Men det er max grensa mi. Nå går vi ut for døren og går inn etter 3 min, synger å koser litt så ut igjen. Minuttene går veldig seint da:/ Men det hjalp. Men så var vi ei uke i syden nå og da var vi nødt å bysse på han for å få han til å sovne å etter den uka er det samme greia om igjen.

Uff gruer meg til legginga ikveld:/

Skrevet

Æsj, vi har det helt likt... Gutten vår er snart 9 mnd han også, å er helt umulig å legge om dagen.. Påde på dagtid og kveldstid, men desidert værst på kveldstid...Før var det bare å legge han i sengen, synge en sang, gå til døra og si natta, så var det stille til neste morgen.

Men nå er det plutselig blodnekt... Såfort jeg kommer inn i rommet å kiler han på ryggen el. er alt greit. Da smiler han og ler... Men såfort jeg går ut!! Da er det hyl og skrål... Vi lar han ikke gråte mer en max 2 min.. Rett å slett fordi vi ikke klarer å la han gråte mer:-( Burde kanskje være strengere men.. Går heller fram å tilbake i 2 timer enn å høre gråten hans i 1 time uten å gjøre noe, for å si det sånn...

Skrevet

i går prøvde jeg og være streng etter at jeg hadde lagt ho. Tok ho ikke opp av senga, lot ho gråte og var streng.. gikk inn med 2-3 5 min mellomrom .. satte ho opp i senge og gav ho vann fra kopp i steded for og ta ho opp av senga og gi pupp til ho sovna .. ho ble kjempesint .. men funka og sovna til slutt .. skal gjøre dette i kveld også ... :)

Skrevet

Hmm, er det et sånt 8-9 måneders fenomen dette her. Jenten min vil heller ikke sove på dagen, er fryktelig vanskelig iallefall. Er ikke så rart i denne varmen, for da sliter hun ekstra. Men det begynte egentlig før det ble så varmt. Om kvelden har henne vært enkel og legge - frem til nå for noen uker siden. Nå er det inn flere ganger før hun roer seg. Har hørt at i denne fasen som det skjer mye i livet. Lære seg å klappe, vinke, krype osv. så har de mye å bearbeide oppe i hodet, og jeg vet med meg selv at når jeg har mye å tenke på så er det ikke så lett å få sove. Håper det går seg til etter vert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...