#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 da var spottinga igang...og jeg svever inn i 3pp... syklus er da blitt kortere denne mnd, siden jeg slutta på pillene. fra 35-36dager til 32dager..det er jo i det minste bra da..kanskje.. men ble litt lei meg denne mnd faktisk.. håpa så fælt:( har jo ikke prøvd så lenge, men kjenner jeg ble deppa nå.. fint vær og snart ferie,er det jo i det minste:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2008 og der kom jaggu mensen og... #&%¤#"!"#.... skjønner ikke hvorfor jeg lar megselv bli deppa heller.. lovte megselv ta det med ro og ta det som det kommer..meeen den gang ei gett snuppa begynner jo bli stor og.. plutselig gikk tida så forferdelig fort! jaja, får bare slite meg igjennom veka og heller peise på i neste pp..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ååå så kjedelig!!! Håper dette er den siste gangen du ser tanta på leeeeenge! *Trøsteklem*
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Takk for det går litt bedre nå se.. ble bare så æsj istad...måtte bare sutre litt:( godt få litt utløp her, typen er ikke stressa nemlig, ta det som det kommer typen:) blir litt lei av det maset mitt... kan forstå det da:) det han klarte si når jeg skrev sutremeld om mensen istad var : jaja, da blir det blow job uke på meg da:) hehe... må le litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå