Sally&Tiny Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Gutten er snart ett og begynner i bhg i august. Har en simovogn som blir stående der som sovevogn. Trenger da en vogn til som er ok å gå på tur med (går mye i marka), som er lett å få inn i bilen (simoen er jo råtung!) og som er god for gutten å sove i. Samt vogna ikke må koste skjorta! Noen hete tips derute?
Mamsen87 :) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Emmaljunga scooter! Den kjøpte vi litt før gutten vår ble 1år. Ryggen kan ikke legges helt flatt, men han sover godt i den. Vi kjøpte den ny for 1900kr..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 quinny xl freestyle jeg er veldig fornøyd med den.. skal buke den som sovevogn i bhg å har en baby travel vogn hjemme men tar den andre hjem om jeg skal gå lange turer. syntes den er kjempe god å gå tur med;)
LegallyBlond Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Anbefaler en lett trehjuling med lufthjul! Kan på det varmeste anbefale oth urban jungle, men den er koster skjorta... Vi har kjøpt brukt, og det kommer jevnlig brukte vogner på finn.no. Så om det er ett alternativ å kjøpe brukt så kan denne anbefales på det varmeste. Vi er akkurat begynt å bruke den til vår gutt på akkurat året, og har samme bruken som dere. Det billigste den selges ny i Norge er på barnashus.no, til 4899 kr. Fra USA kan du få importert til rundt 4000-4500 kr. Ellers er easywalker sky ett godt alternativ, den er noe billigere. Har vært mulig å få tak i til 4000 fra babyjungle.nl eller fra forhandler på finn.no til 4500. Hender det er kampanjer på den. Babyjogger city elite eller classic og GT safari eller swing er også gode alternativer til mye hyggeligere priser. Samme trillekomfort og sittekomfort som oth og ew har de nok kanskje ikke, men så er jo også prisen betraktelig lavere. Hører masse skryt om disse vognene, tar du en titt på barnevogndebatten så står det mye om GT der iallefall. Babyjogger har de på barnas hus til 2999 og 2690 (tror jeg), og GT safari er visst på salg på reflex nå til 2200 kr. Ellers har biteringen.no den til 2500 kr. Ønsker du en trille med fire hjul kan jeg anbefale teutonia timmy (med lufthjul er den bedre på terreng), den er liten, lett og har full liggestilling + veldig lun kalesje. Koster rundt 3000 kr ny, men ligger en del på finn. Brio race er også en god trille, mener du også kan få lufthjul til denne om du ønsker det. Den har ikke liggestilling, men en hvilestilling som går helt greit å sove i (det blir jo uansett ikke hver dag siden han skal i bhg), vet flere som har denne som eneste vogn når barna passerer året Også mange som skryter av emmaljunga scooter, samme type vogn som de to over, men kan ikke fåes med lufthjul. Men er jo ikke sikkert det er noe problem. Det er bedre demping på lufthjul når man går i terreng, på grus og de er bedre på snø, men andre hjul fungerer jo også bra. Ser iallefall at mange er fornøyd med den.
Ksenia & Anjem Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Enig med hun over her..Emmaljunga Scooter eller Brio Race..Begge er like gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå