#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 har måttet tilføye barnehagen på selvangivelsen i år. er ingenting annet jeg har rettet på eller skrevet på. vil jeg da få skattepengene i juni eller må jeg vente helt til oktober? hørt begge deler se.. og jeg trenger dem helst igår:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Vi førte opp bhg og får dem denne mnden.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 så finfint:) da håper jeg på det. vet du hvor mye det utgjør? har maks fratrekk.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 hvordan vet du at dere får dem denne mnd da?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Slik jeg forstår det, så får man skattepengene i juni hvis man er privatpersoner, og så får man i oktober (??) hvis man er selvstendig næringsdrivende (f.eks. har gård e.l.)
Trulte76 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 så små forandringer får dere de mok i juni, Men hadde det vært veldig mye forandringer på selvangivelsen, så kunne man risikert å fått de i okt. Men stort sett får alle privatpersoner de i juni (men ikke alle) Jeg har iallfall hørt eks på privatpersoner som trudde de fikk i juni, men fikk i okt pga litt mye forandringer på selvangivelsen. Så er ikke kun næringsdrivende som får i okt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå