Sharlis Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Torsdagen 29 mai hadde jeg ul,blodgjennomstrømnings måling og sjekk av livmorshalsen(noe jeg har hatt hver 14 dag på grunn av at jeg har to livmor,så da er det fare for prematurt).Jeg var da 31+ 5uker på vei.. Der fant de ut at det var en stor pie som lå i magen å kosa seg,18% over normen som tilsvarte til ca 2300gram. De fant også ut at livmorshalsen min hadde blitt mye kortere enn fra sist undersøkelse...så da ble jeg lagt inn på obs.posten på føden. Der lå jeg i 1 uke,som var kjedeligste og mest langdryge uke.. Så 5 juni(som var torsdagen etter) skulle de sjekke om livmorshalsen hadde blitt enda kortere eller om en hadde holdt seg stabil. Den hadde holdt seg stabil:):)jiiippiiiii..jeg kunne ENDELIG dra hjem:) Så dro hjem tidlig på morgenen,og på kvelden så begynte det å renne litt av meg..hmmm?var det vannet?.. Samboern min mente det var det,men jeg var veldig usikker. Var på do oftere enn vanlig,og det kom mye "tiss" hver gang. Jeg ringte til føden og fikk pratet med jordmor..hun mente det kunne være utflod,men herregud da..jeg har da aldri i livet uansett hva hadd en utflod som har rent..men vi bestemte oss for å avvente og se hva som skjedde i løpet av natta. Når jeg våknet,reiste meg..og pluttselig ble innlegget og trusa veldig blaut.Så jeg ringte til poliklinikken på kvinne barn senteret, fikk komme en time senere for å sjekke om det var fostervann..noe som ble bekreftet. Da ble jeg lagt inn på nytt...hehe,ikke lange tiden jeg kunne nyte sola som var ute. Så ble det avtalt at det skulle bli ks siden hu lå seteleie og jeg var bare 32+6uker. Men vi skulle vente til riene startet,og om de ikke kom ville de uansett ta henne ut når jeg var 34 uker. Så da viste vi at innen 8 dager skulle vi ETTERLENGTET få holde henne. Men lisja ville ut hun,så riene fikk jeg på kvelden og de ble tettere og tettere..så kom det blod,og fikk da beskjed om at de motte ta ks med en gang. Kl. 02:39 07.06.2008 33 fullførte uker,kom prinsessa våres. 2170 gram,og helt perfekt:) Vet ikke lengden siden hun lå i sete og de ikke vil strekke henne ut(bekkenet hennes kan være skeivt). Så nå ligger hun på kuvøse avd. men hun er stor å sterk,så regner med at hun får være med oss hjem om noen uker:) Hun er sååå ubeskrivelig nyyyyyydelig,er hode stups forelsket i dattra mi. Sjarmtroll uten like,hun smiler myye og ligger og lager trutmunn.. Sjarmerer legene og jordmødrene i senk:) Elsker henne over alt på denne jord. Er så ubeskrivelig godt å ha henne oppå brystet og kjenne den lille kroppen..Jeg er ENDELIG mamma til en levendes beibi:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer :-) Bra at alt gikk så bra for dere denne gangen, hun kunne jo ha venta noen uker til men hu var jo ikke akkurat lita til og være født så tidlig og det er jo bra :-)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer så mye! Får håpe dere snart får med dere sjarmtrollet hjem og kose dere enda mer:)
gaya og leander :-) Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 GRATULERER så mye med den lille jenta :-)
yasmina Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer med den lille !!! Godt hun er saa stor og sterk !!! Kos dere masse !
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Diiiger klump i halsen her jeg sitter. GRATULERER!!!! Endelig! Ps. Er gravid igjen...(5 små uker på vei...)
vårina Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer så mye! Sitter her med tårene i øyene..fikk selv ei nydelige datter for 18 dager siden og vet hvilke følelser du har.Husker deg fra chatten tidligere og vet du har opplevd tøffe ting. Ønsker deg og din familie masse lykke til videre:-)
Sharlis Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 Tuuuuuuuusen takk for alle gratulasjonene:D:D Emma Sharlen har blitt flyttet over fra kuvøse til seng:) Så stor og sterk,ser fremgang hver dag:) Begynt å ta puppen og:D
Sharlis Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2008 BoblisMedEnglegutt: Sååppas:D:D GRATULERE så utrolig mye!!!!Nå ble jeg såååå glaaad på deres vegne:) Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå