IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Er det noen som vet eller har spurt legene sine om det er mulig, eller hvor lenge man evt. skal holde seg unna og bade i sjøen? Vet at det blir frarådet og bade i basseng, med klor og diverse, men hva med sjø? Det er jo så grusomt varmt, og brygga roper på meg og min rugende kone (Rugedag 1, 3 dager siden uttak).
74skytte Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Man skal holde seg unna karbad i et par uker pga infeksjonsfare etter uttaket. Jeg vet ikke sikkert om det gjelder sjøen også, men jeg vil tro det.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Du har nok rett i det, var nok litt ønsketenkning
74skytte Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Uff, ja. Det er en del man må forsake for dette. Jeg skal ha uttak/innsetting første uka i ferien vår, så det kan bli litt kjipt hvis vi er på ei fin strand og ikke kan bade. Dere kan høre med en klinikk, for jeg vet ikke sikkert, men jeg bare antar. Lykke til!
lillir Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Heisan.. Jeg spurte hos klinikk Hausken pga tur til Tyrkia rett etter innsetting. Fikk til svar at 2-3 dager etter innsetting så kan en bade/svømme i sjøen!! Så fra dagen etter vi kom til Alanya,og frem til i går,så har jeg badet og kost meg..:-)) Og der var sjøen salt..hehe.. Så lykke til,og kos dere i varmen!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2008 Hmm, høres deilig ut lillir Vi venter sikkert noen dager til, og hvis godværet holder kan det være vi tar en dukkert
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Bada i går jeg en kjapp dukkert, var da på rugedag 5 og tok meg en kjapp dukkert i dag også. Bare for å avkjøle meg. Men det ble raskt! Jeg tenkte ikke over det før etterpå i går faktisk at det muligens var dumt - da kom jeg på det med karbad, så det var fint det var ok fra rugedag 3-4! Prøver liksom ikke bli helt "hysterisk" rundt hva jeg kan/ikke kan og lever som normalt. Kos dere og bad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå