Maren - på overtid Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 flere?? Er 6 dager på overtid i dag...
Tobarnsmamma på vestlandet Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Er 6 dager over jeg også, og ingenting som tyder på at noe er på gang. Begynner å bli litt lei nå.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Ja da, er her fortsatt jeg også, 5 dager nå... Hvordan er formen hos dere?
Maren - på overtid Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 Det er en form for trøst å se at vi er flere ) Skal på sykehuset i morgen, hvis jeg får beskjed om å reise hjem og vente kommer jeg til å å begynne å grine.... er vel egentlig i ok form....men så utrolig lei av å vente... dere?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 6 dager over her også!! Er juni den store "overtidsmåneden", eller?! Formen er god, da. Skal på jordmorkontroll i morgen...
Lille trille satt på hylle Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 5 dager her og. håper virkelig det skjer noe snart, for nå klarer jeg nesten ikke gå lenger pga bekkenlsøninga:(
To prinser og ei prinsesse Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 1 dag over her...er i god form ennå så det går fint:o) Skal jo godt gjøres at han kommer på dagen da..hehe! Kan hende jeg er mer lei om en uke eller to...huff, men håper vi får føde snart alle sammen!!
sara76 Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 12 dager på overtid. grinar nästan när jag t¨nker på det. ser ut som en elefant. hoven från till tå.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Lei av å vente ja! Jeg syns sååå synd på meg selv om dagen, føler jeg blir straffet for noe med å ha så lange svangerskap, kjenner faktisk ingen som har gått så mange dager overtid til sammen som jeg har! Skal til legen i morgen jeg også, og håper så inderlig jeg har fått litt åpning så hun kan strippe meg...(Var veldig moden og ca 3 cm i utvendig mormunn, men ikke innvendig sist) Hvis ikke begynner jeg nok å grine jeg også... Vi får oppdatere hverandre i morgen;) Krysser fingrene for rier og vannavgang hos oss alle sammen i natt!
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 8. juni 2008 #14 Skrevet 8. juni 2008 Skal du føde i skien, frøskjerringa? Kanskje vi treffes på barsel da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå