Gå til innhold

hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

familien her skal gå tur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme og slappe av... Mini skal ved bade litt i bassenget mens jeg grillet spekket.. :P

Når mannen er hjemme ved 4 tiden så er vi ventet på akuttmottaket på sykehuset hvor mini skal undersøkes igjen og kanskje ha på helgips..

Skrevet

Vi skal skygge banen mens min mann leser til eksamen.

Dvs lille vampyr skal sove litt, jeg skal lese litt i sola og så kanskje jeg og vampyren stikker ut på tur etterpå. Lekeplassen pleier å være en suksess.

Skrevet

sambo begynte å olje terreassen i dag 830! og jeg sitter å bimmer litt før jeg skal prøve å sove litt gjesp...minste jenta har fått mat og han største sover fortsatt så jeg regner med at det er rolig her 1 time til :)

skal få besøk av barnevakten i ettermiddag slik at hun blir like godt kjent med begge to..før bryllupet..hun kjenner jo han største som går i bhg hvor hun jobber :)

Skrevet

Skal sitte inne å slappe av. Har vært ute i sola å koset oss fra halv 10- halv 7 hver dag i over en uke nå, så trenger å kose oss inne nå når det er overskyet. Morsomt med barna som er kjempeglade for å leke med lekene sine igjen :-)

Skrevet

Vi skal på pizza restaurant og etterpå skal vi på kulturhuset og se kardemommeby.

Skrevet

vi skal på vannkanten å bade:D

Skrevet

vi skal bare til mamma å pappa å spise midag.

så skal jeg trene hunden og sove litt, snulla sto opp kl 7, å jeg sover så dårlig for tiden, ikke det at det er varmt her:p

Skrevet

Mamma kommer for å passe jentene et par timer, så jeg får fortsette å male vaskerommet:) Mannen er på jobb i nordsjøen :P

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Jeg skal på jobb, og deretter på kjøretime.

Sambo og småen skal grille med svigers. (Misunnelig, jeg? neeeida...)

Skrevet

Vi skal i dyreparken og bade! Gleder meg, det er så godt når det er varmt. Og senere idag skal vi grille.

Skrevet

Planen var bading idag.

me siden det ble så kaldt her i bergen så tror jeg vi heller går på leke plassen eller noe...

Skrevet

Vi har tenkt oss på besøksgård i dag....hele familien....det blir koselig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...