Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 familien her skal gå tur..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Være hjemme og slappe av... Mini skal ved bade litt i bassenget mens jeg grillet spekket.. Når mannen er hjemme ved 4 tiden så er vi ventet på akuttmottaket på sykehuset hvor mini skal undersøkes igjen og kanskje ha på helgips..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Vi skal skygge banen mens min mann leser til eksamen. Dvs lille vampyr skal sove litt, jeg skal lese litt i sola og så kanskje jeg og vampyren stikker ut på tur etterpå. Lekeplassen pleier å være en suksess.
pandabjørn Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 sambo begynte å olje terreassen i dag 830! og jeg sitter å bimmer litt før jeg skal prøve å sove litt gjesp...minste jenta har fått mat og han største sover fortsatt så jeg regner med at det er rolig her 1 time til skal få besøk av barnevakten i ettermiddag slik at hun blir like godt kjent med begge to..før bryllupet..hun kjenner jo han største som går i bhg hvor hun jobber
SuperGlad Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Skal sitte inne å slappe av. Har vært ute i sola å koset oss fra halv 10- halv 7 hver dag i over en uke nå, så trenger å kose oss inne nå når det er overskyet. Morsomt med barna som er kjempeglade for å leke med lekene sine igjen :-)
Groosalugg Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Vi skal på pizza restaurant og etterpå skal vi på kulturhuset og se kardemommeby.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 vi skal på vannkanten å bade:D
kua kalva,drektig igjen Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 vi skal bare til mamma å pappa å spise midag. så skal jeg trene hunden og sove litt, snulla sto opp kl 7, å jeg sover så dårlig for tiden, ikke det at det er varmt her:p
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Mamma kommer for å passe jentene et par timer, så jeg får fortsette å male vaskerommet:) Mannen er på jobb i nordsjøen
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal på jobb, og deretter på kjøretime. Sambo og småen skal grille med svigers. (Misunnelig, jeg? neeeida...)
*enfalmawen* Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Vi skal i dyreparken og bade! Gleder meg, det er så godt når det er varmt. Og senere idag skal vi grille.
Synne&TheTerminator Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Planen var bading idag. me siden det ble så kaldt her i bergen så tror jeg vi heller går på leke plassen eller noe...
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Vi har tenkt oss på besøksgård i dag....hele familien....det blir koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå