Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 å sove på magen. Snur seg bare over på magen når han skal sove. Prøvde babysafepose med seler, men jammen klarte han å snu seg på magen med den også. Selv om de var stramme. Må vel bare la han sove på magen da...
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det gjør snuppa mi på 7 mnd også! Ruller rundt, setter rompa skikkelig opp i været, hviler hodet på de lubne hendene og sover søtt hele natta igjennom... Så søt at, blir bare stående å beundre henne. Og skjønner virkelig ikke hvordan noen kan sove på knærne!?! Hehe
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Hehe. Ja min ligger også med rompa i været. De er nå søte!
Trønderjente82 Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jenta mi på 7mnd sover også natta gjennom med rumpa i været:)
mammantil Amalie Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Min lille jente snur seg også over på magen i søvne, er egentlig litt redd for det pga alt skriveritet om krybbedød
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg også. Men når de er såpass store at de snur seg selv, er det visst greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå