Gjest dagdrømmer Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 ...og brødskalker?? Hver gang vi er på butikken blir største veldig "sulten", og før jeg vet ordet av det har hun vært borte ved brødskjæreren og funnet seg en skalk å gnage på. For all del, tenker jeg, men hva er greia da?? Flere med små "gnagere"?
Alba44 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hehehe.... Min gnager mest på alt annet enn brød han.
ana baroma Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Nå har ikke tuppa mi lært å gå enda, men hun og broren er like glade i skalker, og snuppa synes kavring er bra saker... Så jada, smågnagere finnesflere steder;)
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 he he. Godt å høre det da. Ser jo ut som om ikke ungen får mat hjemme;)-
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 AKKURAT SLIK er det hos oss også. Når jeg skjærer opp brød i butikken DA holder eldstejenta på å sulte ihjel stakkar.. Hun og lillesøstra må alltid få endestykkene når jeg skjærer opp i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå