Gå til innhold

gutter og ballestener...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 2 år som bare har 1 stein nede i pungen, husker legen måtte lete og lete på 2 årskontrollen men fant den til slutt sa hun! men er det vanlig egenlig at den ligger langt opp og den andre helt nede? han har heller aldri sånn "pose" pung, ofte stram.. synes alle de andre jeg har skifta bleie på har det....

hva er det som er vanlig og ikke uvanlig egentlig? noen som kan litt, blir jo litt små bekymra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er ganske vanlig at den ene steinen kan ligge godt gjemt.

Hengepung (sorry for grovt språk, men det var vel det du mente..?) har jeg kun sett hos småen når bleien tas av og det har vært usedvanlig varmt og klamt. Så langt kan jeg i grunnen bare huske jeg har sett det en gang. Så min konklusjon er at du har en gutt som er fullstendig normal, i hvert fall når det kommer til dette. ;-)

Skrevet

Jeg var på 2 års kontroll med min gutt og turnuslegen (dame) kunne ikke finne begge stenene. Hun klemte og klemte med kalde hender og gutten min skrek og var veldig lei seg....

Endte med at hun skrev henvisning til fastlege ang dette og så snakket hun mye om sykehus og operasjon etc. Kjente jeg ble ganske stresset pga dette.

Kom hjem til min mann og fortalte det hele og han syntes det var litt merkelig. Tok med gutten på badet for å bade og joda begge stenene var der. Ingen problemer med å både se og kjenne de.

Snakket med fastlegen ang "problemet" og han så ingen problemer.

Tenkte bare jeg skulle dele min erfaring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...