Gå til innhold

Er fødselen i gang eller er det bare ulv, ulv????


anneb80

Anbefalte innlegg

Har hatt mens murringer, nedpress og sterke kynnere med korsryggsmerter, som går nedover hoftene i flere dager nå.

Hva hos legen på fredag og kompinert med at anklene hovnet opp, samtidig som de andre problemene begynte og at fosterlyden hva høy, så tyda det på at noe hva på gang.

Er litt små bekymra for gutten i magen.

Vis forsterlyden er litt for høya ennå, kan det være farlig?.

Kjenner liv,men mindre en før. Noen som har det likt som meg eller kjenner til om dette kan vare i flere uker?

Er litt for innstilt på fødsel nå, men det skjer jo ingenting mer. har termin 27.Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er med fødsel altså, men jeg har nok også litt mindre liv nå. Tror nok heller at det er pga plassen i magen. Ganske trangt nå. Fra de to fødselene jeg har hatt tidligere, har jeg skjønt at fødselen virkelig er igang da kynnerene ikke forsvinner, og kanskje ble litt verre, hver gang jeg beveget meg. Kynnerene mine nå kan nok også være litt "ubehagelige" nå. Det er godt vi ikke har lenge igjen:-) (Har termin 20 juni.)

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22.juni jeg - og kjenner meg godt igjen når su forklarer mindre liv, nedpress og ryggvondt.

Det er mindre plass for beibisen å bevege seg på - og jeg får noen armer og bein til tider som sparker dersom jeg legger meg litt for godt til i senga. Det liker ikke beibisen tydeligvis :-)

Har hatt noen dager med sterke kynnere som minner om at det ikke er lenge til fødsel - men så har de gått over og jeg har sovnet.

Har ikke opplevd at vannet har gått på meg tidligere - så jeg forventer likesom ikke at det skjer denne gangen heller.

Idag - rarest av alt - er jeg plutselig i veldig ok form. Jeg som har spydd meg gjennom alle disse månedene! Kanskje et tegn på at noe er like rundt hjørnet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...