Gå til innhold

klarte ikke vente jeg, tok en cb digital nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den viste GRAVID!!!!!!!! 3 dager før ikm. vet ikke om jeg tror det selv ennå engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Fy søren altså! Skjønner ikke at du turte å teste så tidlig ;-) Er 4 dager til IKM i morgen, men jeg tror jeg drøyer'n for min del!

Skrevet

takk for det!!! :)

hadde nok ikke testet så tidlig til vanlig, men tok en billigstrimmel på torsdag, fordi jeg skulle ut da, og hadde egentlig tenkt å ta meg en øl , om den hadde vært negativ. men da fikk jeg en svak skyggestrek, 6 dager før ikm. så produserer nok hcg tidlig jeg da. tok en qr i går (siden jeg var i gang med testinga liksom!! hehe) og den var og svakt positiv, men så leste jeg her inne at mange hadde fått falske positive av de. så jeg hadde egentlig tent å vente til tirsdag med den digitale, men klarte ikke holde meg:)

første pp jeg brukte el test, og el kom mye seinere en jeg selv trodde,og det har jeg sikkert hatt i de to første pp og. så det var nok det som gjorde at vi traff denne gangen:)

masse lykke til deg, og alle andre her inne også!!!! holder meg nok her litt til jeg, til jeg er over ikm hvertfall!:)

Skrevet

Bruker monitoren selv, og 1pp bommet vi også antakelig av samme årsake. Har el et par-tre dager senere enn jeg trodde. Veldig spent denne pp (denne også!) for vi har definitivt truffet el. Føler meg ikke gravid da ;-)

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!:)

Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg masse med den voksene magen:)

Skrevet

tuusen takk!

vet det er flere av dere som har prøvd lenge, og jeg må si at jeg er imponert over hvor positive dere er her inne! som en annen skrev her for et par dager siden så tror jeg dette det forumet på dib/bim der man stort sett alltid får svar hvis man lurer på noe, og alle er alltid så koselige!! håper alle her inne, og spesielt dere som har prøvd så lenge blir gravide snart! *sender babystøv til dere alle!!*******************************************************************************

Skrevet

Jeg har store problemer med å vente jeg også...

Til underveis.dk, vi har IKM samme dag (12. juni)...

Har liksom tenkt å vente til onsdag, og håper jeg klarer det for jeg blir bare så skuffa om det viser seg at testen er negativ nå...

Krysser alt jeg har for oss alle...

Skrevet

Moro! Eller... Det gjenstår jo å se da *hihi*

Bestilte for første gang i mitt liv graviditetstest her i morges. Plutselig, noen timer senere, får jeg mail om at de allerede er pakket og sendt! Da skal jeg vel også ha de her på onsdag, kanskje allerede i morgen? Kjøpte på billigeteste.dk (dvs .no). Så da blir det jo spennede å se hvor lenge jeg klarer å bare stirre på de testene, uten å teste. Vil vel egentlig vente til helgen, for å se om tr kommer av seg selv så jeg slipper å få nervøst sammenbrudd mens jeg venter på en blå strek ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse=)

Må spørre: hadde du noen symptomer??

Skrevet

hei, og takk:)

nei hadde ikke noe særlig symptomer faktisk- litt murringer, men det har jeg alltid når jeg skal ha mensen også. har kansje vært litt mer trøtt en vanlig, men jeg føler meg ikke akkuratt gravid da! hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...