ZamZam Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 WoW!!! Han er syk og har ikke sovet så mye i natt, men det er første gang på sine snart 15 måneder at han sovet så lenge om morgen. Eldstemann er også syk og mot normalt er han stille.. Kanskje jeg burde reise til legen, så mye unormalt på en morgenkvist setter en støkk i hver og en...Merkelig. Hvem vet kansje jeg har vunnet i lotto også Håper dere får en fin dag alle sammen og koser dere sammen med deres kjære så skal jeg fortsette å fundere på om denne dagen noen gang blir normal med survete unger for det er jo det som er normalt når de er syke.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 God morgen Også er du våken når gutta sover... her sover eldste enda,mens tassen ville opp kl 7... og mannen sover enda,var på byen i går, så går vell ei stund før jeg for han opp.. Kjedelig med syke unger ja.. God bedring til de da Håper du får en fin dag )
Piken på landet Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Åsså er du oppe? Gå å legg deg! :-) Her var vesla oppe 05.30... Men det var forsåvidt greit det. Skal ha dåp i dag, og mannen min spyr og har diarè, så da kan jeg ikke akkurat regne med å få så mye hjelp til jentene av han. Så nå er jeg nydusja, ferdig sminka, vesla har bada, og skjorta er strøket :-) God bedring til guttene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå