Gå til innhold

De rotter seg sammen!!!!! grrrrrr.............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min våknet kl. 04.50 i dag, la han i senga hos meg men han lå bare å tulla. Sier at det er natta enda, det er bare å fortsette å sove. Når jeg sier det, så begynner babyen i magen. Turner for harde livet (så mye at jeg blir kvalm).

 

Enden på hele visa er jo at her sitter jeg, sønnen min er sååååååå fornøyd for at det ikke er natta allikevel. Jeg er fortsatt kvalm etter den store turnoppvisningen babyen i magen hadde.

 

Takk for at dere rotter dere sammen, fordi jeg, for en gang skyld, la meg litt for seint i går (hadde jeg lagt meg tidlig som jeg pleier, så hadde garantert ikke sønnen min vært oppe før 08).

 

Blir nok en tidlig nap på han i dag, ja, men håper det er ganske så snart!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er typiske *ler*

Slik er det her også... minus det med baby i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...