Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Sønnen min våknet kl. 04.50 i dag, la han i senga hos meg men han lå bare å tulla. Sier at det er natta enda, det er bare å fortsette å sove. Når jeg sier det, så begynner babyen i magen. Turner for harde livet (så mye at jeg blir kvalm). Enden på hele visa er jo at her sitter jeg, sønnen min er sååååååå fornøyd for at det ikke er natta allikevel. Jeg er fortsatt kvalm etter den store turnoppvisningen babyen i magen hadde. Takk for at dere rotter dere sammen, fordi jeg, for en gang skyld, la meg litt for seint i går (hadde jeg lagt meg tidlig som jeg pleier, så hadde garantert ikke sønnen min vært oppe før 08). Blir nok en tidlig nap på han i dag, ja, men håper det er ganske så snart!!!!!!!!!!!!!!!!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ja, det er typiske *ler* Slik er det her også... minus det med baby i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå