Northernlights Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=501519 Da SKAL jeg ha fradrag for brystene som jeg har arvet fra morssiden min! De skal ikke telle, synes jeg :op For mannfolk har jo ikke den ekstra tyngden...!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Enig, vil ikke betale ekstra for noe jeg strengt tatt ikke trenger. (mamma amma meg like lenge med sine A-cuper som jeg amma min med DD). Nei til kilopris! :-p ...meeen om det blir en sånn vektgrense på la oss si 100 kg er jeg med. Så lenge jeg holder meg under grensa ;-)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Hadde blitt veldig billig for oss, vi er alle tynne som fyrstikkpinner.
Scorpiogi Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det blir kjipern for alle de høye, de med store pupper, mye hår, gravide osv..... jada... syns det virket litt absurd dette...
yasmina Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hva naar man er gravid da? blir jo som aa betale for den lille ufoedte jo.... Saere greier.... da maa det iallefall vaere snakk om naar man naar over et visst antall kilo i utgangspunktet.
Northernlights Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2008 Dette er den eneste gangen det lønner seg å være anorektiker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå