Gå til innhold

Slikt skjer bare på bygda. :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Festival her, og mamma kjørte meg dit, jam og nattjazz, kan det bli bedre? Og skyss hjem fra etterpåfest med presten , det er standsmessig da! =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Møtt sånne prester jeg også =o)

Skrevet

Joda. Blir litt små forhold da, så hun spurte om jeg ville sitte på. Bare 4 km å gå hjem, men med ettpar-tre glass hvitvin innabords frista det mer med audi ann joggesko for å si det slik. Kul prest da, preste"frua" er en svimete kunstner av tysk opprinnelse med masse krøller, så vi diskuterte språk og kultur på turen hjem. Bedre selskap enn bare bare meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...