LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Festival her, og mamma kjørte meg dit, jam og nattjazz, kan det bli bedre? Og skyss hjem fra etterpåfest med presten , det er standsmessig da! =))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Joda. Blir litt små forhold da, så hun spurte om jeg ville sitte på. Bare 4 km å gå hjem, men med ettpar-tre glass hvitvin innabords frista det mer med audi ann joggesko for å si det slik. Kul prest da, preste"frua" er en svimete kunstner av tysk opprinnelse med masse krøller, så vi diskuterte språk og kultur på turen hjem. Bedre selskap enn bare bare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå