Monajenten Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 SOVER DU IKKE???????????? Gå å legg deg med edderkoppen din du:-O ;-)
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Edderkoppen, R.I.P, er på komfyren. Der skal den være til min bedre halvdel kommer hjem:P Jeg håper jeg bare har en katt i senga. For hun har lagt seg nemlig. Kanskje hun spiser eventuelle edderkopper som venter på meg. Lillegutt er nettopp lagt, jeg venter og venter i spenning. For jeg vil sove, men det er liten vits i å legge seg før han sover dypt=) Når skal du legge deg da?
Monajenten Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Altså det var ikke MEG vi snakket om nå;-) Men joda...hmmm....legge meg ja.....tja..........etterpå eller noe?? ;-) Driver og drømmer om oppussing i huset mitt, og da må jeg snike litt rundt på nettet, vettu;-) Hvorfor gidder ikke M å sove? :-s
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hehe, litt lakenskrekk? ;-) Tja, vel... han sov til kvart på elleve i dag. Men det trengte han, for han har sovet skikkelig dårlig denne uka i varmen. Så har vi gjort masse i dag, besøkt en venninne og hennes datter som er like gammel som ham, gått tur, spist masse digg og tatt livet med ro. Så sov han en liten time i 5-6-tiden. Hjemme klokka ti, la han klokka elleve, for han var trøtt og ville lalle. Men så ombestemte han seg brått og plutselig og vips, var våken til to i stedet. Og han er alltid vanskelig å legge når jeg er alene med ham, for han VET at jeg ikke klarer å høre ham gråte... *skamme seg* Han har meg i sin klissete hånd! Hmm... hmmmm... han har vært stille en halvtime nå. Tror jeg skal tusle inn til katten og soooove... zzzzz.... Natta, sove godt når du endelig ramler til køys;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå