Gå til innhold

Allbuen til gubben inn i magen, uke 27....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære samboer sover kanskje en smule urolig, nå når han snudde seg så kjørte han allbuen inn i magen på meg...

Stakkar, sover jo aner fred og ingen fare... jeg våknet selvfølgelig... prøvde å sove igjen, men noen mindre behagelige kynner holder meg litt våken....

Er det farlig? Var såpass at jeg fikk vondt, men ikke sån kjempe vondt da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen ligger godt polstret i og du får vondt lenge før babyen merker noe. Husk på at det er en ganske god støtdemper rundt babyen i magen din.

Så slapp av og legg deg igjen, du! =)

Skrevet

hahahha.. jeg har fått en neve her og der når vi sover ja hehe.. men jeg har visst gitt han en suser mitt i ansiktet selv hehe...

må innrømme jeg er litt skeptisk for å legge meg på sia av han når han ligger så urolig som han gjør.. ikke bare for at han har begynt å breie seg over hele senga å jeg har begynt å sove uuuutrooolig lett (noen flere som sover veldig lett??????)

er så tidlig i svangeskapet at jeg prøver å slappe av mest mulig. så jeg har inntatt sofaen sånn at jeg kan få nok hvile og søvn for at ting ikke skal gå galt (ønsketenkning sikkert da men)

Skrevet

hehehe....

Første tre mnd sov jeg faktisk på soffaen.... men soverommet er det eneste som er litt kaldt... så eneste stedet jeg faktisk får sove...

men joda... blir få sammenhengende netter da....

God trening da iallefal;);)

Kynnerne har gitt seg igjen iallefal, og lille frøkna sparker som en gal... så går nok helt fint vill jeg anta:D

1 smule: nok hvile er jo viktig, så er jo en fordel at du får sove hele natten.. er nok ikke BARE ønsketenkning tror jeg;)

Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

til HI :)

soverommet vårt er faktisk også kaldest, men jeg sover bare med døra oppe i stua.

alt for vesle nurket :)

deilig at kynnerne har gitt seg da :)

tusen takk :) lykke til videre du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...