Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Malin for meg er en særiøst forstyrret og gaaaaal dame, som ingen liker. En skikkelig bitch som går inn for å ødelegge andres liv for selv å føle seg bedre.
Northernlights Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Malin er søt,snill,kos og ekstremt omsorgsfull.Og knall pen! Vokste opp med "Vi på saltkråkan" og ønsket meg alltid en liten Malin =o)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Malin er blond, ekstremt søt, bestemt og veldig omsorgsfull, akuratt som min lille Malin=0)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 vet om noen. ene hun er høy og kraftig (litt lubben) Ho andre gikk i kl med jenta mi og var utrolig høy!! så ser jeg for meg ei søt lita jente med lubne røde kinn:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Malin er harry og har kunstig blondt/hvitt hår med mye mørk ettervekst. Hun blir ung og uutdannet mor i en gjennomsnittlig alder av 19 år, og kjæresten hennes kjører en gammel volvo med neonlys og terninger i frontruta. Hun har barbert bort øyenbrynene og tegner de på med svart penn istedet, og hun har alt for mye brunkrem. Klærne er harry og slitte ... Jeg likte navnet veldig godt tidligere, og tenkte også på Malin i Vi på Saltkråkan Men etter å ha oppdaget at Malin er et MYE brukt navn i Østfolds harrybyer, så har jeg fått helt avsmak på navnet, og forbinder det kun med overnevnte jenter ...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Blond,søt og omsorgsfull. Å selfølgelig snakker hun svenskt
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Min bestevenninne heter Malin, hun er jo fra sverige, men det spiller ingen rolle. Hun er det vakreste som går på to bein. Mørk,slank, eksotiske øyne, vill, lojal til 1000, elsket av både jenter og gutter, morsom og gal, men samtidig beina på jorden, og seriøs der det skal være seriøst. Hun er menneskegod, som vil si at "min" Malin gjør alt for at andre mennesker skal ha det bra. Hun er utdannet i eldre omsorgen, og er frivillig støttekontakt på fritiden. Verdens vakreste jente/dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå