Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 har hatt litt problemer i samlivet en stund, og har prøvd å snakke med min mann om det. Uansett hva jeg sier slår han det bort med at det bare er tull. har også forsøkt å spørre hva jeg må si for at han skal forstå at det for meg faktisk er et problem, han svarer da vet ikke med en tone som sier at han driter i det. har ikke vært mye sex siste mnd heller, og for han er det det eneste problemet vi visstnol har. for meg er det en konsekvens av de andre problemene. vurderer nå å ta opp igjen et normalt sexliv mot min lyst for kanskje å nå inn til han da. føler det litt feil, men kanskje eneste løsning. noen som har noen tips/erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 tror det vil være bedre å snakke om det, så kommer vel sexen mer naturlig når man har løst problemet! Jeg hadde aldri hatt sex med min mann hvis jeg følte det var en plikt, slik at han ikke skulle bli sur, og sex har aldri løst noe problem i mitt forhold til min mann, det er min erfaring da!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 problemet er mer eller mindre det at han ikke prater, enten går han, sier at han ikke gidder å prate om det, eller at det bare er tull. Har på våre fem år aldri løst et problem med kommunikasjon pga han ikke vil. det har liksom bare blitt glemt. nå syns jeg ting blir verre og verre. føler at jeg samler opp uenigheter, begynner å bli ganske slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 ja det hørte slitsomt ut, 5år uten å snakke om problemene deres er lenge, hadde det skjedd hos oss hadde det til slutt eksplodert for en av oss og det kunne gått begge veier, ting hadde blitt bedre eller vi hadde flytta fra hverandre! Mannen min er litt unnvikende han og når vi diskuterer, men han orker ikke den dårlige stemningen det blir, så vi snakker til slutt ut om det, vi har hatt våre nesten-flytte-fra hverandre krangler her og, men når vi har snakka orntlig om det har vi kommet fram til at det ofte er misforståelser eller at vi kommer til en løsning som begge kan leve meg, poenget mitt er at min erfaring er at snakk ut om ting! I ditt tilfelle gjelder det bare å finne ut hva som gjør at din mann er der lenge nok til å snakke om det, kanskje du skal prøve å skremme han litt, vise han at du ikke godtar alt og at han ikke tar deg for gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå