Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en død edderkopp på komfyren

en slaktet mus på terassen

kjøkkenet er fullt av m&m's

lillegutt er fortsatt våken

Edderkoppen vil jeg ikke røre

Musa får bare være

Kjøkkenet får jeg vel ordne

Lillegutt sovner sikkert til slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umf.....

Jeg har lyst på M&M's

Er det med eller uten nøtter du har?

Skrevet

Søte deg <3

Skal jeg komme og redde deg?

Er jo bare en kjapp løpetur borti gaten;-)

Skrevet

Mener det er uten. Men disse vil du ikke ha. De sto nemlig fremst i skapet og jeg kom borti posen da jeg hentet ut lørdagsgodtet (popcorn og smil;). Og vips, der trillet det ut sikkert 5000 m&m's og spredte seg over hele kjøkkenet (stooooor pose).

Måtte fjerne dem nå da, siden jeg ikke vil at lillegutt skal spise m&m's fra gulvet. Har gitt opp å få ham til å være på rommet sitt, sove vil han ikke uansett.

Skrevet

Ja, kan du ikke bare tutle bort her? Ta med gitaren, så kan du synge lillegutt til sengs=)

Skrevet

Hihihi kan prøve;-)

En gang da Lucas var liten, stod han i sengen sin og jeg satt og spilte. Plutselig sovnet ham:-O

Er jeg SÅ kjedelig liksom?? :-s

Skrevet

Hehe, ta det som et kompliment! Når jeg prøver å synge ungene til sengs ender det med: "Mamma, slutt, jeg får vondt i HODET! Hysj, mamma!!!" Hihi

Skrevet

Du får se den lysere siden av saken: det kunne vært en levende edderkopp på komfyren,og ei sprell levende mus på terassen.

Jeg så ei flatklemt inntørka mus på vår terasse i morgest. Ikke pent.Kattesnacks...

"A mouse!" utbrøt minstemann entusiastisk.

=o)

Skrevet

Åh, så deilig! :/ Jeg har en jeger her som fra tid til annen kommer med sine bidrag til husholdningen. Men dette utakknemlige mennesket vil ikke ta i mot, hehe;-)

Edderkoppen var meget levende på kjøkkenbenken. Jeg sprayet den ihjel da den kom til komfyren og siden har jeg ikke hærtes å ta den. Mannen kommer hjem i morgen, den kan ligge en 12 timer til, hehe.

BTW; lillegutt er fortsatt våken=(

Skrevet

Uff,noen ganger sovner de virkelig ikke når VI vil det ;o)

Har en som sov litt sein dupp i bilen i ettermiddag, og har en mistanke om at han kommer til å holde det gående ei stund. Men han ligger i senga si, og jeg lot meg overtale til at han kunne se max and ruby på en bærbar dvd spiller (han triller mora rundt lillefingeren noen ganger...)

nesten kvart på 8 på kvelden her.

Skrevet

Lillegutten min sov lenge i dag og fikk en sen dupp, så er nok en grunn til det. Jaja, bare han sover leeeenge i morgen! *bank i bordet*

Når pleier du å legge din? Min pleier å legge seg i 8-9 tiden (litt sent nå som det er sommer og vi har fri=)

Skrevet

Mellom 19:00 og 20:00. Helst før halv åtte iallefall.

Han våkner jo i 6 tiden...så det er en lang dag.

Han blir ikke 3 før i slutten av oktober.

Skrevet

Min blir 3 i desember. Han er lagt nå, men hvor lenge varer det?

Skrevet

...min sto opp, bæsjet i bleien og spiser nå noodles..hehe..tror ikke at han sovner med det første.

Skrevet

Haha, herlig! Håper ikke du blir sittende like lenge som meg og vente på at det skal bli ro i heimen:P

Skrevet

Var det opp til meg, så gikk jeg i dusjen, og la meg tvert...men vi venter besøk. Så jeg kan ikke legge meg enda.

Svigerfar og gubben tar seg av småen på stua.

En liten gutt som virkelig er kjempetrøtt,men som kjemper imot alt han bare kan.

Staheten har han arvet fra begge foreldrene sine, stakkars ;o)

Skrevet

Hehe, neppe så synd i ham for den staheten, verre for de rundt som må jenke seg etter den;-)

Koselig med besøk da, selv om man ikke alltid gleder seg like mye. Men som oftest får man en gledelig opplevelse.

Nå har lillegutt vært stille en stund, så jeg tar sjansen på å legg meg. Beklager leifer, jeg ser faktisk dobbelt her, helt utkjørt.

Kose deg med besøk!! =)

Skrevet

Natta!

Er overnattingsbesøk vi venter. Gammelkjæresten til datteren min som kommer en tur.Han er i marinen, og trenger et ordentlig "hjem" å komme til innimellom. Han bor på en base,så det er så rart med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...