Gå til innhold

Vært på legevakten, kan dette stemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes legene virker så usikre jeg, og det gjør meg engstelig.

Lille begynte på ery-max igår og kaster den opp, og alt annet han spiser\drikker. Feberen er heldigvis borte da.

Han reagerte på pencilin sist, så det får han ikke. Og da er det kun Ery-max han kan få av antibiotikum, og det tåler ikke magen hans. Men, vi må bare fortsette.

Lyst til å begynne å grine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåler ikke den ery-maxen jeg heller, men det hjelper litt og spise youghurt.

Huff, god bedring til skjønnasen din og maaaange trøsteklemmer til deg snuppa.

Håper han er frisk som en fisk i morgen tidlig og at ferien går som en drøm..

Masse lykke til..!!

Skrevet

Hei!

Prøv å ikke gi all medisinen med en gang, men gi den litt og litt, i løpet av et kvarters tid.

Skrevet

Ja, vi skal gjøre det, og jeg har egentlig gjort det men.

Går det over, eller vil det vare hele kuren ut?

Legen sitter med nesa i boka og blar og blar, blir så usikker jeg! Hater at han er syk! Uff:-S

Takk for det Lisa, ja, det håper vi og!!

Kos

Skrevet

Prøv å gi han biola, ungene her får blåbærbiola(den eneste de liker) og da går det bedre når de får medisiner.

Selv er jeg resistent mot pencilin og eri-max eller hva den heter vil magen min absolutt ikke ha. Har måtte prøve litt forskjellig hver gang for å finne noe som hjalp. Kan ikke være så lett på barn når det er slik, det er jo tross alt ikke like mye de kan få. Ikke morro får liten eller stor.

Er han ikek bedre på mandag ville jeg reist til fastlegen, evt bedt han få en hurtigtime på sykehuset for å fått tak i en annen medisin. De på sykehuset har ofte bedre peil på dette. Legen min har tatt tlf med sykehuset når han har vært i tvil, fått gode svar derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...