Gå til innhold

hvordan forholde meg til en for tidlig ul termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde trodd at jeg ville bli flyttet en uke lengre bak, men så opprettholder Ul min mens termin. Noe som er veldig usannsynlig da jeg har sykluser på 35 dager.

Unnfangelse skal ut fra babyverden ha skjedd 31 desember, men jeg fikk ikke positiv el test før 4 januar.....

husker ikke helt hvordan det var med sexen rett før 31, men vi var ivrige rundt el...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel verre når den blir flyttet den andre veien... Jeg ble flyttet ti dager tilbake fra menstermin til UL-termin. Tidlig UL lå på midt mellom disse to, personlig har jeg mest tro på denne terminen. Jeg liker det ikke, er redd for å gå altfor lenge med et barn som ikke har det så bra i magen lenger. MEN får ta det som det kommer! Forhåpentligvis starter fødselen i noenlunde rett tid av seg selv.

Det som skjer for din del, er vel bare at du vil bli fulgt opp på overtidskontroller på et tidligere tidspunkt enn det du føler stemmer, og det er vel bare bra? Det vil vel ikke egentlig bli et problem før de evt vurderer å sette i gang fødselen - tidligere enn det du ser for deg? Du får vel ta det opp med jordmor/lege når dette evt skjer? Jeg er førstegangs, så jeg har ikke noen erfaring med dette, men det er det kanskje andre som har? :)

Skrevet

Hei

Det er som regel UL-terminen som stemmer best. Selv om du vet når dere hadde sex m.m., så har det vel og noe med når egget fester seg, modningshastighet osv- Eller?

Kan ikke noen som har litt mer peil skrive inn her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...