Gå til innhold

Bytter dere gaver dere ikke liker til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått så mye klær som ikke er min stil og smak i det hele tatt. Ligger ubrukt i kommoden. Det er jo egentlig ganske ille, men vil ikke ha på lille noe jeg synes er stygt. Får jo dårlig samvittighet om jeg skal bytte også. Også er det mye styr å bytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bytter noe, noe har godt til Fretex, bedre det enn at det bare ligger der ubrukt

Skrevet

*gått til Fretex.....* skulle d være, hehe...

Skrevet

Har ennå til gode å få noe jeg ikke liker, men har byttet ting som er for smått og som jeg har fått to av. Sier det til de som har kjøpt gaven også, og de har forstått hvorfor....Men det blir jo verre å si at man byttet det fordi man ikke likte det ;-) Du kan jo bare si at du fikk flere av samme/ feil str.

Skrevet

Jeg har fått masse som jeg ikke likte, men brukte det likevel, og så fant jeg ut at jeg likte det likevel.

Men ellers byttet jeg mye, for vi hadde altfor masse klær i små størrelser.

Skrevet

Eg har brukt dei. Ikkje kvar dag eg syns mallo har vert like fin med andre ord.

Skrevet

Jeg kommer til å bytte hvis jenta får aaaaltfor mye rosa, får litt noia av den fargen:) Vet det er en teit grunn, og vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det til folk. Men vil jo ikke kle på snuppa mi noe jeg ikke liker.

Skrevet

Sist gang bytta jeg ikke,det lå ubrukt i kommoden. Fikk til og med 3 like sett i samme str jeg ikke gadd å bytte. Denne gangen skal jeg være mye flinkere,nå vet jeg også sånn ca hvor lenge den og den størrelsen varer. Nå er det bare 3 klesbutikker for barn her jeg bor,exit,reflex og cubus, så det er ikke et så stort problem å bytte.

Skrevet

Jeg bytter samvittighetsløst og uten å fortelle det! ; ) Ingen som merker noe....

Har arvet så mye, så jeg vil at nytt tøy kan være noe jeg virkelig liker.... og ærlig talt: Hettejakker til nyfødte er håpløst. Blir aldri brukt.

Skrevet

bytt du, det går fint :-)

Skrevet

Bytt i vei! Det gjør vi hvertfall. Mye bedre å bytte til noe som blir brukt enn å ha skapet fullt av ubrukte klær.. Det vi ikke får byttet som jeg ikke orker å putte på babyen låner jeg bort til noen som liker det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...