Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 - de drikker for mye og det passer og gjøre hvor som helst, når som helst...SKÅL!! - Røyker foran og oppi ansiktet til småjentene mine, synes jeg er tåpelig som sier fra. - Skryter uhemmet av ungene sine (vanligvis en normal ting å gjøre det) men det er hele tiden. De er best, flinkest, og helt ufeillbarige...samt ungene våre likner jo BARE på dems side. (selv om eldstedatteren min er prikk lik meg) - De er fra Sverige og det er det beste landet og leve i. Snakker dritt om Norge hele tiden. Jeg orker og gidder ikke synke ned på et sånt nivå, så smiler og biter i meg det meste med den bevissheten at det er ganske like land, med positive og negative sider. - de stapper i ungene godteri o.l dagen lang når vi er der nede, eller de er på besøk. De er ennå små og trenger faktisk ikke så mye dritt. Litt skal de skjemmes bort, er ikke det, men sist påske ble det så mye at eldstejenta spydde. (skjer når de passer dem og vi ikke er der, og ja, jeg har sagt ifra TUSEN ganger) + masse mer, faens for noen svigerforeldre
Gjest -<<- Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 De bor fryktelig langt borte. På den annen side er det jo glimrende å kunne feriere gratis på de trakter.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 De drikker heeeele tiden, og syns at det er ok. At svigermor bor i nabohuset irriterer meg grenseløst. Og de vet jo alltid hva som er riktig, uansett hva noen andre måtte mene. Nei, de er ikke noe å ha på.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 -at de kritiserer hver j"x#... ting vi gjør, ikke direkte men tydelig hint, KAN DE IKKE BARE SI DET HØYT, så vi har muligheten til å svare tilbake!!!! -at alt de har er BEST, ingen har noe som er bedre enn de, alle kjøper dumme ting eller gjør dumme ting i forhold til det de klarer å få til -de har til dags dato aldri kjøpt noe som barna mine får noe ut av, bare unødvendig tull som ikke barna skjønner hva de skal med til og med :-) -det jeg ikke skjønner med svigerforeldre er hvorfor så mange har problemer med de, er jo rart siden vi er sammen/gift med barna deres og elsker de;-)
petite fleur Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 At de aldri kommer for å hilse på sitt eneste barnebarn:-( De bor 20 minutter unna, og har vært her 2 ganger på 7 mndr. Er mer opptatt av sine 4 hunder. (Og jada, vi har vært på besøk hos de, det går ikke bare ene veien ;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå