Elsker min lille Oscar. Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Til grøten. Tar hverken flaske eller tutkopp. Hva gjør jeg? Drikker deres små mye til maten? 5 mnd.
Lykke X 4 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Minstemann begynte med grøt da han var 6 mnd. Og jeg gav han ikke noe å drikke til grøten. Ammet han før og etter grøt.
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Plagdes litt med d der selv når jenta mi var på den aldren. Hun ville ikke ha melk etter grøten og for den del ikke mens hun fikk grøt heller så jeg måtte gi henne melk og slikt først. Men nå har jeg lært henne å drikke etter på også
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Min datter på 8 mndr drikker heller ikke under måltidene. Jeg blir tørst bare av å se på henne, men så er jeg en som drikker MYE når jeg spiser, da!
Bolla21=) Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Sånn var jenta mi oxo... kutta ut grøten jeg å bare ga melk for da må hun jo spise, det er viktigere at de får i seg drikke en fast føde når det er varmt som det er nå=) Funka iallfall her hjemme=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå