Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Det er vel bare å regne med når en bor i byen, men det er fest igjen i strøket - overalt!!!! Hos naboen dunker bassen på full styrke, i bakgården står folk og spyr, og på gatene er det fulle folk overalt som skriker og skråler. Jeg sitter ensom og forlatt da gubben er på tur, gravid og lite i stand til å delta rundt meg, hehe. Jaja, i morgen har de vel gitt seg. Bare søppel igjen da tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Huff, kjenner til det ja. Sambo var invitert til to fester, mens jeg må sitte her med mini..
pia_1 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Trøst deg med at det ikke er du som våkner med hang over i morgen med sol og opptil 30 varmegrader. Ikke noe kult å være fyllasyk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå