Gå til innhold

Fest igjen i strøket


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel bare å regne med når en bor i byen, men det er fest igjen i strøket - overalt!!!!

 

Hos naboen dunker bassen på full styrke, i bakgården står folk og spyr, og på gatene er det fulle folk overalt som skriker og skråler. Jeg sitter ensom og forlatt da gubben er på tur, gravid og lite i stand til å delta rundt meg, hehe.

 

Jaja, i morgen har de vel gitt seg. Bare søppel igjen da tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjenner til det ja. Sambo var invitert til to fester, mens jeg må sitte her med mini..

Skrevet

Trøst deg med at det ikke er du som våkner med hang over i morgen med sol og opptil 30 varmegrader. Ikke noe kult å være fyllasyk da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...