Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at når det er veldig varmt, at den lille i magen blir mindre aktiv?

I dag har jeg sitti mye i sola. og det har vært veldig mye mindre aktivitet enn vanlig.. er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har det vore hjå meg i dag og.....men no i kveld har aktiviteten tatt seg opp kraftig....

Skrevet

jeg syns nesten det er mer "bølleri" i magen i disse varme dager, han spretter rundt inni magen min som en jo jo. må jo bare ta det som et trivselstegn selv om det er litt slitsomt:)

Skrevet

Her er det omvendt. Mer liv og action når det er så varmt. Gjør kjempe vondt.

Skrevet

jeg måtte til sykehuset og sjekke igår.sønnen vår var veldig rolig i forhold til ellers.jeg ble engstelig og kontaktet jordmor på sykehuset.men,den lille hadde det bare bra. tror nok det er varmen som slår ut på disse små i magen også.men,sjekk opp du også hvis det vedvarer. til oss sa de at vi bare måtte ringe om vi følte oss usikkre.bedre og sjekke opp en gang for mye en for lite sa de.

Skrevet

Jeg hadde samme opplevelse i går, men da det ble kjøligere på kvelden ble det masse action. Samme i dag tidlig, jeg var slapp og hun bare dultet seg rundt, men da jeg satte på vifte ved siden av sengen og slappet mer av ble det full action, så skulle jo tro det hadde en sammenheng?

Skrevet

jeg føler at min også er rolig i disse varme dagene:/men er i full gang om dagen hvis jeg sitter inne et kjølig sted,men blir litt bekymret uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...