Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Sitter her, for andre kvelden på rad mens gubben har dratt ut for å treffe kompiser og "komme seg litt bort". Idiotene har svarten meg tatt en båt og dratt tvers over fjorden på pub, og har det sååå koselig mens jeg sitter her hjemme som barnevakt for hans ene sønn og vår felles, snart hygravid og kjeder vettet av meg! aaaaaaaargh! Skal vedde på at jeg må stå opp i morgen også, enda det er min tur til å sove, og jeg trenger VIRKELIG søvn for tiden! Det er varmt, jeg plages med bekkenet og er mye trøtt for tiden! Hver en helg! Han drar til kompisen(som er ungkar) hver fredag! jeg er sykemeldt og ser ikke akkurat så mange om dagen, klart HAN må få lov å komme seg ut "blandt folk" da! Sint ja! og Skuffet! Han lovet at de skulle ikke dra noen steder, men neida. Han trodde jeg skjønte det at de skulle dra bort! Hva f***!? puh.......
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Signerer.. Er sur på min mann også. Kjeder meg hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Skulle fått visst hvor landet lå hadde det vært min mann.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 sukk... godt å vite vi er flere da... ) Forøvrig, han fik vite hvor landet lå, men hva betyr vel det så lenge jeg er sint mens han ikke er her? Han vet jo at tilslutt(for husfreden) må jeg slutte å være sint. Er jo ikke akkurat skilsmissegrunn, men pokker så irriterende. Og nå trøstespiser jeg melkesjokolade......dust........ HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Ja, noe må vi jo trøste oss med. Har bøttet ned 1 liter krokanis selv jeg, og det ETTER nesten en hel pizza.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 hehe.... you go girl! ;o) Tror jeg skal hente litt popcorn også jeg...oh...jeg har solo... kalorier får bare være kalorier i dag... (HI)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jada, m-m!!!! Nå sitter jeg her med barna, kl er 7, og han er såvidt kommet innfor døra. Sto bare opp med småen og gikk glatt forbi han, overså han totalt. Ikke faen om en full person som ikke klarer å komme hjem om natten skal sitte å ha ansvaret for to små barn, mens jeg ligger og sover.. Samvittighetsløse vraket gikk sikkert å la seg... Og søvn?? Hva er det?? Har faen meg vært våken halve natten, vanskelig å sove når man er vekselvis piss forbanna og livredd om hverandre. Og Når jeg faktisk sov drømte jeg drømmer der han enten var druknet eller jeg kjeftet han huden full fordi han er en dust. Trenger vel ikke å si at temperaturen under teppenet var noget høy da jeg våknet.... Dritt-gubbe!!!!!!!!!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jo takk, her kom han tuslende for en halvtime siden og gikk rett til sengs. Lovet å komme hjem halvett men...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Grrrrrrrrrrrrrr........ "jada, jeg loooover!" pøh, yeah right!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Haha! NÅ gikk han og la seg, hadde sittet en time på do og sovet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå