Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Er de flinke? Og var du fornøyd? Pris? Lurer på å bestille privat dersom legen ikke gir meg henvisning...
Fjuolla Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg syns de var flinke,veldig fornøyd:) fikk henvisning av legen min for og finne ut hvor langt jeg var på vei, betalte 40 kr:)ellers er det vel opp mot en 700-800 kr du må ut med for ultralyd..
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 vært på ul der, men ikke tidlig ul, var når jeg var 31+3.. er fornøyd, de var flinke og tok seg god tid.. betalte 750kr..
Mamma til lille M&L Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Var på tidlig UL på Medicus og var kjempe fornøyd. Fikk innvendig ultralyd, de tok seg god tid og ga seg ikke før jeg var fornøyd og følte jeg hadde sett nok. Betalte 750kr og fikk med en remse med bilder! Synes de var kjempe flinke der!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 Er det lang ventetid? For jeg er litt avhengig at at når jeg skal dit så må mitt reisefølge være opptatt.. hihi.. og det er kun på ettermiddagen.. Og har de lenge åpent??
AO3 Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Var veldig fornøyd, absolutt verdt 750kr. Drar tilbake dit i uke 25 for ny privat UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå