Gå til innhold

Overgangsstønad - noen med peil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å vite alt om overgangsstønad. Hvem som har krav på det, hvor lenge, etc, etc.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan egentlig ikke mye om det men kan prøve på det jeg vet.

Alenemødre har rett på det. Full overgangsstønad om man ikke har rett på fødselspenger og redusert om man har jobb eller fødselspenger.

Man kan få det i 3 år og inntil 2 mnd før barnet er født.

Man kan få forlenget stønaden under visse krav.

Gå inn på nav.no. Der finner du mer informasjon om det.

Ikke skyt meg hvis jeg er helt på bærtur nå :s

Skrevet

Einsleg forsørgar (utan samboar, sjølv om samboar ikkje skulle vere barnefar), vanlig er 3 år, men kan bli utvida ved nødvendig utdanning med inntil 2 år. Ein kan også få den utvida med inntil 6 mnd ved arbeidsløyse eller i påvente av arbeide. Har barnet hjelpestønad sats 3 eller 4, har ein rett på overgangsstønad så lenge ein har åleineansvaret og barnet har denne satsen(evt heilt til barnet er 18).

Og dette gjeld for barn under 8 år, med nokre unntak, som hjelpestønaden og litt til.

Flyttar ein saman med ein som ikkje er barnefaren, beheld ein alle stønadane i 12 månader etter innflytting, evt om ein får barn før det, så stoppar stønadane før.

Der er også ei anna form for overgangsstønad. Det er om ein har hatt særleg pleietyngande arbeid(ikkje nødvendigvis for barn), som har hindra ein i å tene pengar som normalt. Og når dette pleieforholdet tek slutt(er heilt over), så kan ein ha rett på overgangsstønad i inntil 3 år, for å kunne omstille seg og evt utdanne seg, slik at ein kan få jobb og tene "eigne" pengar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...