Gå til innhold

Hvordan er en Hege??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy, tynn og blond!

Skrevet

brunette, litt for sikker på seg selv og meggete:p

Skrevet

en Hege har rødt krøllete hår, litt lubben, tror kanskje hun er litt bedre enn mange andre :-)

Skrevet

Hun er født midt på 70-tallet, mellomblond og veldig slank. Giftet seg aldri med barnefar som hun fikk to døtre med. Hun var gjengens midtpunkt på u-skolen, og endte opp som frisør i salongen på senteret.

Skrevet

Født på slutten av 70 tallet. Lys, pen og snill:)

Skrevet

Perfeksjonist, kommunefarget hår, litt smålubben. Er redd for å vise negative/"lei seg"-følelser. Vet best, også når det kommer til andres liv; "jammen, det er så enkelt. Bare gjør som jeg sier", selv om hun vet lite om hvordan ting egentlig er:) Kler seg i skjorte med skjal i halsen, for å kle seg i noe behagelig. Leser lekser i flere timer daglig:) Vil helst gifte seg før barna kommer. Er sjefen i husholdet, og på jobb. Midt i søskenflokken. Barna SKAL gå med klassisk stil. Hjemmet er litt minimalistisk, skal ikke for noen pris ha "krimskrams". Alltid orden i huset, "rot, hva er det?", "ungene ønsker seg IKKE leker, vi har nok, det blir så mange ting på rommet da som ikke går i skap". Har mange venner, rekker å pleie vennskap, selv med 2 barn under 3 år. Har "klubb" med venner, og MÅ gå tur, helst hver dag. Har 2 vogner, i ypperste klasse. OG reimadresser, så klart;)

 

Ser du at jeg virkelig kjenner en Hege?;)

Skrevet

Hege, ja.. En Hege er en helt rå dame! Hun er brunette, slank, litt dollete men samtidig ganske tøff med masse tatoveringer og kjappe replikker. Innerst inne er hun egentlig ganske sjenert, og kan kanskje oppfattes som litt meggete - men er egentlig snill som et lam :-) Et veldig ja-menneske som ofte ser koppen halvfull istede for halvtom.

Hun er redd for å vise negative "lei seg"-sider og er ikke den i gjengen som gråter først. Hun elsker å være sosial og har mange gode venner rundt seg. En Hege er enten elsket eller hatet, alt ettersom.. ;-)

 

Ja, og det skal sies at jeg er en Hege selv :-)

Skrevet

Dette var utrolig artig å lese. Mye som stemmer med meg, her!

- Høy, blond, var slank, men ikke så veldig nå etter 2 fødsler.

- Hater rot i huset. Hater unyttig krims krams.

- 2 unger på under 4 år

- Høy utdannelse

- Gjort ting i "rett" rekkefølge (først utdanning, så barn)

- Har hus, mann, barn, hund, katt og stasjonsvogn + en bil til

- MÅ ha kontroll på økonomien. Purringer på regninger gjør meg svett.

- Veldig sosial. Har mange venner.

- Prøver å rekke over alt. Være god kone, mor og husmor, gjøre det bra på jobben, ha tid til venner og familie, trening.... Puh... Lett for å bli sliten med travle dager. Føler jeg ikke strekker til fordi jeg har så høye mål...

 

Skjerpe meg og senke kravene...

 

Hilsen Hege :o)

Skrevet

Ler jeg nå.. Er selv en Hege..

Lita og lubben.

Hater rot og krimskrams.

Høy utdannelse

Barn under tre år.

Har hus, mann, barn, stasjonsvogn,venninner, jobb og interesser.

Føler også jeg skal ha med med alt. rekke over alt. Være initiativtager, følge opp, passe på- ALT!!

 

Tror også det som ble sagt at enten liker du en Hege eller så hater du en, stemmer. Ihvert fall med meg..:-)

Skrevet

Jeg heter Hege og det er sant at jeg aldri giftet meg med faren til barna mine, men jeg fikk ikke to jenter jeg fikk en jente og en gutt. Var ikke gjengens midtpunkt nei, er ikke frisør heller.

 

Jeg har blonde krøller og passe slank.

Skrevet

he he, anonnym 22.49, det var det jeg ville si også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...