Næsningsfrua Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Etter en trøbblete natt med en liten som skulle tulle, fra kl 0200, med en mamma med null lunte. En pappa som tok over 0500, så mamma kunne få sove. Og sove gjorde jeg til 11,30! En mormor med abstinenser som sendte melding med spørsmål om å få låne gutten, og kom og hentet ham. Kjøpe VG og Dagbladet, og få lese hele i ro og fred i sola, inkludert magasinene. Det er år siden sist! Steke flesket litt, for brunt er jo litt penere enn blåhvitt, uten en som roper mamma hvert sekund. Få hjem en liten venn, som løper inn i armene mine og klemmer meg så hardt han kan, og hvisker mamma med en stemme som drypper honning =) Reker og kald øl i kveldssola. Da kjenner jeg at jeg har hatt en vidunderlig dag!
Maud Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Det høres ut som en sånn dag som fine mammaer fortjener :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Det hørtes ut som en perfekt dag etter en strabasiøs natt, men blir glad av sånt, både opplevelsen og av å få lese om den i etterkant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå