Maud Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hallo, hvor er du? Jeg savner deg her inne og i postkassa mi! Håper ditt fravær betyr at du har det travelt med moro og barn og fint vær og flott kjæreste og sol og hage og bading :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 kokokokokokoko... det ejo mye du kan holde på med da, både av ender og hunder og pinnsvin og kjøærester og unger og vannmangel og alt... hvis vi roper på deg i skogen, får vi svar da?
iznogood Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei jenter :-) Nå er jeg jaffal her. Har vært noen hektiske dager i den siste tid med å jobbe seg halv ihjel for å bli ferdig med et prosjekt. Nå er det fint ferdig, og det er jeg også :-) Mye moro har det ikke vært - men nå som det regner regner i Bergen - skal livet atter bli verd en hel del. Håber dere har fått kost dere masse i helgen!!
Plutseliten :) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Koselig å se deg igjen. Håper du får slappet av og at brønnen får fylt seg opp etter tørka
Maud Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer med regn, det har du savnet lenge så det er deg vel unt. Gratulerer også med et vel unnagjort prosjekt. Håper det nå er rom for noen latere dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå