Maud Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Med et trylleslag har vi fått en baby som sover hele natta. Tenk, natt til fredag forrige uke var jeg oppe fire ganger og ga henne pupp. Etter god pappainnsats et par netter forrige helg har alt bare blitt bedre og bedre. Nå sovner hun 19.30 og sover til 05 eller 06. Det er ingen servering før 06, så jeg håper hun snart skjønner at det er like lurt å sove til da. I dag var den ti på, det er greit ;-) Etter litt da da da da og gla gla gla gla, så sovner hun igjen og sover til ca 08. Det er deilig å sove nesten hele natta og det er superflott at vi fikk Baby Sense fra Iznogood slik at vi hører henne der oppe fra hvis det skjer noe med pustingen hennes. Hun sover nemlig oppe sammen med gutta nå og ikke nede sammen med oss to. Jeg synes fortsatt det er litt trist at hun har flyttet, men jammen er det deilig også :-D
Næsningsfrua Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Er det ikke deilig? Litt vemodig er det når de blir større, men mammaer som får sove er det beste som er! Her tok det to år før lillemann skjønte at det gikk an å sov ei hel natt, og det har ærlig talt tatt på meg. For det var bare mor som gikk an.. Vel fortjent!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 ååå dette unner jeg deg, også skjønner jeg kjempegodt at det er vemodig... her i huset sover vi mindre og mindre. vi har ei jente som knapper inn natten i begge ender, og en liten babyvenn som våkner sånn midt i, og vips så er det ikke no natt igjen faktisk, så da er det bare å pakke ned huset for å holde seg våken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå