Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=516138
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Uff, jeg kjenner jeg får litt hetta ja. Tenkt på alt som kune skjedd da. Vann, veier eller om noen hadde tatt han. Grøss. Tipper det er en gutt som får sove hos mammaen sin i kveld ja.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Huff, samboeren min var ute å leita etter han sammen med mange andre pappaer fra nabolaget (vi mammaer var litt hysteriske og måtte være hjemme med barna våre) Vi gråt våre gledes tårer da vi fikk beskjed om at lille tassen var funnet i god behold og politihelikopteret var sluttet å sirkle rundt... De ropene etter han fra moren hans gikk gjennom marg og bein... (vi bor 50 meter fra der han var på besøk)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Åh, så fantastisk at det endte godt.. Fikk helt frysninger og gråtn i halsen da jeg leste det.. Har selv en toåring... Fikk ikke mindre gråten i halsen da hu ene her fortalte om mammaens desperate rop...
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Ja, det var vondt og tårene trillet, ville så gjerne hjelpe, men min lille datter lå å sov... Så mannen min hjalp til, alle pappaer og mammaer som hadde muligheten hjalp til og alle med hund var ute (hunder reagerer jo på rørelser i skogen, som vi kanskje ikke legger merke til) Politiet patruljerte og helikopteret holdt på leeeeenge. Tenk hvordan mammen hadde det. Tror nok det er en mor som sover med ett øye oppe i natt. Selvom sønnen er trygg så henger nok opplevelsen i litt til enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå