Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Silje er lita, sped og lyshåret. Og barn. Mora mi pleide alltid å si at de som kalte barna sine Silje ikke tenkte over at lille søte Silje kanskje en dag ble en diger, høyrøstet og sur dundre av ei gammel kjerring...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Haha, jeg heter Silje og er en diger høyrøstet sur dundre av ei gammal kjerring. Innimellom iallefall ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Høy med lyst langt hår.. Rolig og fattet.. Snill som dagen er lang. Selvsikker og lar seg ikke affisere av andre.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Hun er den sukkersøte jenta som aldri gjorde noe galt. Mellomblond og godt likt av alle. Gått gjennom livet uten store problemer.
Mamsen86 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Silje er blond, flink på skolen, driver med masse fritidsaktiviteter som håndball eller fotball, har perleøredobber og svært lite sminke. Håret hennes er litt bølgete også, tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Lita, blond og søt. Og irriterende. Det har alle Silje`r jeg har kjent vært.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kjenner minst 6 stk som heter Silje,men det er ingen fellestrekk ved dem. Ei er svær med krøller,ei lita og tynn, ei en baby, +++,så det var vanskelig gitt.
prebs Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Silje er lyshåret og slank. En snill og flink jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå