Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Hun har fletter og langt musebrunt hår. Pen, men ser mest intelligent ut.
giggsi Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Amanda i fra Haugesund...... Har du sett Amanda prisen?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Hi hi... morsomt! Jeg heter Amanda, men jeg har ikke lysebrunt hår eller fletter. Men pen er jeg...Og intelligent! hehe
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 halvlange brune krøller ganske søt og skoleflink
prebs Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Amanda er mørkhåret og med fregner. Søt og artig jente.
petite fleur Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kjenner en liten Amanda, hun har blondt hår og de største, blåeste øyne du kan tenke deg. Snill og høflig og smart ;-) Før jeg ble kjent med henne, likte jeg egentlig ikke navnet Amanda, minner meg om dynastiet eller noe...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Kraftig og mørk. Nesten firkantet ansikt og smilehull. Søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå