Anne-B. Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Snakker med barnet for å danne seg et bilde av hvordan det ligger an språklig sett og på andre områder. veier og måler høyde.
Tøysetipp Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Ja, det kan jo bli interessant med en som så og si aldri snakker på kommando eller med fremmede mennesker. Det bildet blir nok blurete.. Det blir nå interresant å se hva helsesøster mener om vekten da. Og min småspiste, lille spurv.. Skal de inn til lege også?
Anne-B. Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hmm, ja, det skal de. Det hadde jeg glemt.. Det ble oppdaget bilyd på hjertet på eldste da hun var på den kontrollen nå før jul. Så de sjekker at de er ved god helse. At en fireåring ikke snakker så mye med fremmede, vil jeg tro er helt normalt. De kan jo gjerne være litt sjenerte, kommer ganske naturlig i den alderen. Tror ikke du trenger å bekymre deg, med mindre det er noe du faktisk bekymrer deg for.
~sjiraff~ Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Vi har ikke vært selv, men en venninne av meg har vært med sin sønn. I tillegg til det som ble nevnt over her var det synstest og hørselstest, samt at barnet måtte tegne et menneske. Lett å få en 4 åring til å tegne påkommando sammen med en lege blottet for barnetekke..
Tøysetipp Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Oi.. Jammen da er det godt at de får en ordentlig og grundig undersøkelse. Hva var den bilyden for noe da? Jeg hadde vel fått litt lettere panikk om jeg hadde fått dèt servert. Godt at de får sjekket hørsel- og syn. I barnehagen mistenker de at hun hører litt dårlig, men vi skulle vente å se det an til 4- års kontrollen. Jeg tror imidlertid ikke dèt. Men, det blir nå greit å få det sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå