Alba44 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Har hatt det og de plantene trenger MYE vann ihvertfall.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 rikelig med vann( HVER DAG), og gjerne sol også ja....da blir de søte og gode :-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Masse vann og sol.. Min står i sola hele dagen og heller ei kanne med vann i den hver dag. Den vokser fort og er stor og fin. Er kommet blomster på den, så venter i spenning på tomatene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå