Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden, men har ikke fått den. Rent hypotetisk : Hvor skadelig er det om man går på p-pillen og er gravid i 1-2 mnd ? Kan fosteret ta skade av det ?

Jeg syntes det er så dumt å kjøpe test, for jeg er helt sikkert ikke gravid. Men tenk hvis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter.... Lurer også på dette, men går på minipillen..

Skrevet

Ta en test, da slipper du å lure:)

Skrevet

Jeg hadde ei venninne som gikk på p pillen og var gravid uten å vite det. Det gikk dårlig og endte i abort etter 2 - 3 mnd

Skrevet

Jeg har en nydelig gutt, som ble unnfanget på pilla. og gikk på pilla i to mnd før jeg fant ut at jeg var gravid! Fikk morkakeløsning 5uker før termin og var fullt kjør med hastekeisersnitt og det som var, og en blå livløs gutt kom ut.. men de var flinke, og fikk liv i han! Lå med pustemaske en ues tid. Er nå en helt normal og nydelig treåring :)

Aner ikke om det er pilla sin skyld at morkaka løsnet, det får jeg aldri vite. Men, det kan gå bra med pilla også!!

Men som jeg tenker litt når det kommer til medisiner/alkohol o.l tidlig i svangerskapet. Når vi ikke vet vi er gravide enda, så regner jeg nesten med at om vi ikke aborterer så er alt bra, og om vi mister det, så er det ikke uten grunn....

legene sier jo at vi kvinner er "ofte" gravide og aborterer uten å vite det selv, og det er jo kroppen som støter fra seg da..

Det er min egen lille teori ihvertfall :D men ta en test og sjekk ut! stopp uansett med pilla om du er i tvil.. Hvis du ønsker baby da selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...