Gå til innhold

Hodet som fester seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er i uke 32+2 og har vel i ca 2 ukers tid av og til kjent med noen dagers mellomrom, gjerne kjent det bare 2-3 ganger at det plutselig stikker voldsomt i åpningen om dere skjønner. Hva er dette for noe? Hodet som fester seg? Tok urinprøve på torsdag for 1 uke siden og den var det ikke spor av urinveisinfeksjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent denne stikkingen i ca 5 uker, kommer bare innimellom og varer ikke så lenge. Men veeeldig ubehagelig syns jeg. Og hode er ikke festet hos meg. Så jeg aner ikke hva det er. Tenkte kanskje det var livmora som kanskje strekker seg mer akkurat der og at det lissom gjør seg klar til jobben den skal gjøre snart. Men bare en forestilling :P

Skrevet

Ja kan jo godt være, begynner jo å nærme seg veldig :)

Skrevet

Glemte å si at jeg er 37+3.....så var vel rundt samme tid som deg at jeg begynte å merke det! Vi får satse på at det er ett godt modningstegn ;)

Skrevet

Trenger ikke å gå gravid lenger enn til uke 37 men er vel farlig å tenke sånn :)

Skrevet

kan d kansje ha me at babyen presse sæ lenger ne å at d da utvides å da får de stikkingen..

har vært plaga me dem no i d siste, greie ikke å stå oppreist... e da 34+ 3

Skrevet

Hei! Har hatt sånne stikkinger (kjennes ut som babyen driver og leker seg med kniv eller nål der inne) siden ca uke 30 her. Har spurt jordmor om hva det er, og det er babyen som trykker mot bekkenbunnen. Ikke farlig, og ikke tegn på fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...