Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bare ta en test i dag, dag 9 satt inn fryseegg 29/5. Jammen var den positiv. Jeg har vært så glad i hele dag... jippi.. endelig et pluss i CB testen. Men da jeg testet igjen i kveld, var det veldig utydelig pluss.(så det nesten ikke) Hva skal jeg tro????? Skal på blodprøve test på tirsdag. Er så himla lenge til tirsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om streken er utydelig i kveld, så kan det være fordi urinen var mindre konsentrert enn da du testet tidligere.

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Takk: )

Men tør ikke glede meg helt enda...

Skrevet

Gratulerer Magstar - et kryss er et kryss - og du er sikkert gravid;)))

Var det ikke du som satte inn ett 4-delt og ett 8-delt fryseegg som hadde blitt "dyrket" over natten?

Det er nok en fordel; mine 3 fryseegg ble satt inn få timer etter opptining. Da ser de jo ikke om eggene vil utvikle seg videre.

For min del sa legen "ja nå er du gravid". Det er ikke bra å si til noen. Jeg har nemlig tatt 3 tester, inkl digitaltest på dag 10, og alle tester har vist "ikke gravid", overhode ingen spor av graviditet (slik føler jeg det også).

Noen skal fylle opp "ikke gravid" kvoten rent statistisk. Jeg er glad det blir meg og ikke en av dere; jeg har tre barn og sistemann er 1 år i neste uke, så jeg koser meg med baby jeg! Jeg er veldig glad for at Du Magstar er en av de som ble gravid nå, lykke til;)

Håper du Nøtt følger etter!

stor klem

Skrevet

Jo stemmer at mine egg doblet seg over natten. Jeg er så glad, men fremdeles litt avventende for test hos legen. Så spennende å se om det blir en eller to. : ) Etter 6år med mer eller mindre prøving for å bli gravid er det utrolig følelse å se på en positiv test.

Lissi: vil du prøve videre? Eller er du nå fornøyd med tre barn? Og takk for fine ord : )

Skrevet

Hei, hei Magstar!

Jeg er veldig fornøyd med mine tre barn;))

Så er jeg 43 nå, og menneskene rundt deg forventer at du er ferdig med barnefødsler.

Så er jeg redd for en ny runde med overstimulering.

Men viktigst av alt, min mann har tilkjennegitt at han aaldri skal gjennom en ny runde med nålestikk (TESA/PESA) for å hente ut sæd.

Hadde det ikke vært for sistnevnte, så hadde jeg nok prøvd en gang til temmelig kjapt etter sommerferien.

Jeg elsker barn og kommer fra en stor familie selv. Men det er litt slik, som man reder så ligger man, og jeg var jo med på å sterilisere min mann i 2004.

Vårt ICSI barn fra 2007 var nok det bonus-barnet det var meningen jeg skulle får. Men det føles litt rart at 6 graviditeter pluss ett fryseforsøk med tre innsatte egg bare har gitt meg tre barn

Likevel, fra nå av teller de barna jeg har 100%, og jeg må slutte å tenke på/drømme om de som ble unnfanget men aldri født.

Jeg har det helt fint, jeg er ikke lei meg.

Nå må minsten ha mat igjen, han vekket meg 05:00 i natt, har hatt en liten lur og så er det på'n igjen. Resten av familien har vært på båttur siden fredag. Skal ha meg en joggetur når de kommer hjem, da topper humøret seg alltid.

Fortsatt gleder jeg meg stort på dine vegne!!!;)))

mvh

Skrevet

Min tanke før jeg tok testen var at jeg ville ikke fortsette med denne IVF spenningen mer. Om ikke dette gikk så fikk det være, da hadde jeg slått meg til ro med å bare være tante. Det er et hærk å gå igjennom alle hormonkurer og all venting uten resultat. Da hr jeg bare hatt et IVF og et fryseforsøk. Men jeg er singel og det er tøfft å sette sitt liv på hold i vente på en positiv test som aldri dukket opp.... men nå er den her.. jeg er så glad: )

Kos deg med dine tre: ) og på joggetur...

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test Magstar!!

Jeg hadde akkurat samme tankene som deg, klaffer det ikke nå vil jeg ikke mer! Dette var "bare" forsøk nr 2, men jeg syns det var slitsomt med alt sammen!

Jeg hoppet nesten i taket da det plutselig lyste Gravid mot meg, ikke var det med morgenurin heller.. Nå krysser jeg fingrene for at ett eller begge eggene klorer seg fast!!

Skrevet

Grattis: )

Men hadde du klart å gi deg med tre egg på frys? Jeg hadde ikke det, hadde vært så nysgjerrig på hvem som ligger der i frysen og venter: )

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke.. Det er godt mulig jeg hadde ombestemt meg i løpet av sommeren :) Jeg tror jeg ville hatt en liten pause fra alt styret.. Hvordan er medisinene ved fryseforsøk? Hva slags medisiner bruker man da?

Skrevet

Magstar og AniBer, gratulerer så mye med positive tester. Dette lover godt! :-)

Skrevet

Fryseførsøk er ingenting i forhold til vanlig IVF. Eneste jeg syns var ille, jeg var så redd for at eggene ikke skulle overleve opptiningen. Og ikke utvikle seg over natten. Verken vondt ved innsett eller stikk i magen. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...