Gå til innhold

Uff, hvordan reagere på dette..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min kranglet tidligere i dag, noe som skjer ganske ofte for tiden desverre... Så spør jeg om han vil ha et glass vin til maten, men da vil han ikke ha siden han drakket par glass før i dag, dvs før han kjørte og hentet meg og lilletuppa. Dvs at det tok toppen 2 timer etter at han drakk til han kjørte bil. Han sa at det er jeg som har et problem siden jeg ikke stoler nok på at han gjør fornuftige avgjørelser. Sa han var sikker på at han var i stand til å kjøre fornuftig og sikkert selv om han hadde drukket litt.At jeg er barnslig og må bli mer åpenhjertet..

Han er ikke fra norge(er her på turistvisum) og kjørte min bil. Hvordan ville dere reagert på det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt veldig skuffet og sint antagelig!! Det er ikke greit å kjøre bil så kort tid etter et par glass. Si at dette aksepterer du rett og slette ikke. At han ikke er norsk, spiller ingen rolle...

Skrevet

Det er ikke første gangen det skjer heller. Nevnte at han ikke er norsk(søker om opphold her)fordi blir det oppdaget av politiet så får han sansynligvis problemer med søknaden. Hvis det skjer en ulykke, uansett om det er noen andres feil og det blir funnet ut at han var påvirket så dekker ikke bilforsikringen noe, og han er fullstendig blakk..

Skrevet

Ingen fler som har synspunkter..??

Skrevet

Jeg hadde hadde blitt så sint at det hadde lyst av meg. Og det skulle han få merket i laaang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...