Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen timer siden fikk jeg det bekreftet.. JA, jeg er visst gravid - igjen... Tenkte å ta en test for å utelukke mistankene mtp alle symptomene jeg har for tida (selv om jeg var sikker på at det ikke skulle være mulig at jeg hadde blitt gravid nå (pillen))

;trøtt, mensmurringer, stikking i magen, kviser... Hjelp, og så et par måneder før bryllupet da.. *sjokkert og tankefull* men.. tenk så heldige vi er som får oppleve akkurat dette, jeg vet det er så mange som så inderlig ønsker men som ikke får. En velsignelse..

*hilser på alle medsøstre* ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...