moder3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 For noen timer siden fikk jeg det bekreftet.. JA, jeg er visst gravid - igjen... Tenkte å ta en test for å utelukke mistankene mtp alle symptomene jeg har for tida (selv om jeg var sikker på at det ikke skulle være mulig at jeg hadde blitt gravid nå (pillen)) ;trøtt, mensmurringer, stikking i magen, kviser... Hjelp, og så et par måneder før bryllupet da.. *sjokkert og tankefull* men.. tenk så heldige vi er som får oppleve akkurat dette, jeg vet det er så mange som så inderlig ønsker men som ikke får. En velsignelse.. *hilser på alle medsøstre* ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå