Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere posetiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter i spenning til jeg kan teste, hvor lenge før IKM fikk dere posetiv og hvor langt var dere på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk positiv test 4 dager før ikm... Den var veldig svak da. Var vel da 3+3....:)

Skrevet

jeg testet positiv i dag, og vet det er nøyaktig tre uker siden unnfangelsen. Men siden svangerskapsukene reknes fra ca to uker før (siste dag siste mens), så reknes jeg vel for å være i 5. uke..

Skrevet

jeg testet positivt dagen før IKM

Skrevet

Jeg testet positiv 1 uke før IKM (jeg klarte ikke å vente), men testen gav jo utslag og det var jo bra.

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før nesten 2 uker etter IKM.. Hva betyr dette da, for dere kloke :)

Skrevet

Må vel nesten legge til at jeg tok test før dette også, som var veldig negativ ;)

Skrevet

Noen produserer hcg senere enn andre!Har ingenting å si, bare at du må gå å vente i spenning litt lengre! Det er i hvertfall det jeg har fått med meg her inne.

Jeg tester positiv 2 dager før ikm, ville egentlig ha ventet til jeg var over, men var så kvalm så klarte ikke..var så sikker i min sak!

Skrevet

jeg testet positivt 8 dager før ikm, men har trolig hatt eggløsning tidlig i mnd. Når de gjelder sen HCG produksjon, variere dette fra kvinne til kvinne, men det kan også skyldes at du hadde eggløsning senere enn anntatt:)

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før 4 dager ETTER ikm. Det er litt rart, men siden jeg har vært litt uregelmessig så kan det hende at det var på ikm dagen! :-)

Skrevet

jeg testet positivt første gang på IKM

Skrevet

Jeg testet positivt på dag 29, jeg har litt varierende syklus, er vel tett opp til ikm dagen.

Skrevet

Jeg hadde IKM 27 mai, men ingen tr.

Litt spotting torsdag før IKM, litt søndag før IKM, men ingenting etter.

Nå sitter jeg her med to negative tester, en senest i går, er småkvalm hele tiden, svimmel og har vondt i halebenet, og skjønner egentlig svært lite.

Har 4 år bak meg med veldig stabile sykluser på 28 dager.

Men har bestilt time hos lege til tirsdag, så da får de tatt en blodprøve, så får vi se.

Skrevet

Hva er IKM?

Skrevet

ikke kommende mens, ikm, den dagen du skulle hatt mensen om du ikke var gravid :-)

Skrevet

Testet positivt første gang da jeg var 3+4:)

Skrevet

jeg testet positivt 12 dager før ikm:)

Skrevet

Det er strengt talt ikke mulig februarbarn:) En vanlig lutealfase er 14 dager. Altså fra el til ikm er det 14 dager. Det tar fra 5-10 dager før egget fester seg etter befruktning, og kroppen skiller ikke ut hcg før egget fester seg. Ville bare klarne opp i det, så ikke HI blir helt forrvirra når du sier 12 dager før ikm.

Du har nok hatt el før du trodde:)

Skrevet

I dag er det 7 dager til IKM, viss syklusen min er rektig. Men tørr ikke å teste helt ennå!

HI

Skrevet

Er nok litt tidlig å teste enda, vent 3-4 dager til hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...