1881 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Flere? Er alltid vankelig og kvitte seg med eiendeler, klær går greit, men det er pyntegjenstander, sko etc... Huset er snart fullt og vell så det, noen som har en god ide?
~Snublefot~ Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har en veldig god idé, og jeg vet av personlig erfaring at den funker. Kjøp deg boken: "Rotekoppens ryddebok", les den grundig, og bruk den flittig! Jeg var som deg, og min mann fortvilte, men ikke mer! Husk at hvis du eier for mange ting, er det tingene som eier deg! Masse lykke til:-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Takk for det tipset om boka. Så på den i butikken en gang, men hadde glemt hva den het, så jeg fant den ikke igjen. Virket som en kjempegrei bok. Men jeg har ikke så vondt for å kaste ting egentlig. Jeg har vondt for å avgjøre hva jeg kan få bruk for senere. Derfor har jeg altfor mange ting.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Jeg klarer heller ikke kaste noe. "jeg kommer kanskje til å trenge det", "er så glad i den og den minner meg om..." og tusenvis av andre unnskyldninger. Vi har så mange ting at det er helt umulig å holde det ryddig for vi har ikke plass til alt sammen:(
~Snublefot~ Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Denne boka hjelper deg å skjønne at sånne unnskyldninger er bare unnskyldninger, og tro meg, for hver ting som forsvinner ut av huset, går du ned mange kilo i bekymringer og unnskyldninger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå